You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מהיר, פשוט ויעיל - כך תהפוך את גופך למכונת ביצועים

מהיר, פשוט ויעיל - כך תהפוך את גופך למכונת ביצועים

לתזונה לפחות 50% מההשפעה על היכולות שלך על המגרש. על הכלי החדשני, שיעזור לך בהשקעה של 3 דקות ביום להשתדרג גופנית, בכתבה זו

מאת: יפית גלילי – פיזיולוגית ספורט בכירה (M.S.c)
בשיתוף פלטפורמת exeat

כדי להצליח ולהתבלט בכל ענף ספורט נדרשת הרבה עשייה מצד הספורטאי. היום כולם כבר מבינים, שכדי להגיע לרמות הגבוהות אי אפשר להסתפק רק במסגרת האימונים הקבוצתית. נדרשת הרבה עבודה עצמאית גם מחוץ למסגרת. למעלה מ-10 אלפים שקלים בשנה מוציא ספורטאי ממוצע על דמי פעילות בקבוצה, מחנה אימונים,נסיעות לאימונים ולמשחקים וחזרה הביתה, נעליים, ציוד, אימונים אישיים ועל פרמטרים נוספים והכל במטרה להיות הגרסה הטובה ביותר שלך, אבל היי, כמה אתה שם דגש על עניין התזונה? עד כמה אתה מבין, שהתנהלות נכונה מבחינה תזונתית היא גורם מפתח בדרך שלך להצלחה והיא בעצם גיים צ'יינגר'?

לא משנה כמה ספורטאי יתאמן ותשקיע, יש דברים שאם לא יעשה אותם או שלא יבצע בצורה נכונה – הוא יישאר במקום. באימון אתה מפרק את השרירים ועד לאימון הבא עליך לבנות אותם מחדש. יש לך 24 שעות כדי לעשות הכל נכון. בנוסף, מחסני האנרגיה מתרוקנים אחרי 40 דקות באימון, במקרה הטוב. אם לא תגיע עם מחסנים מלאים באנרגיה – תתעייף אחרי 20 דקות

ההשפעות של התנהלות לא נכונה משליכה על עוד פרמטרים: פגיעה בקואורדינציה, שווי משקל, ריכוז, התמצאות במרחב וקבלת החלטות. כל מה שאתם נדרשים לו על המגרש כדי להיות שפיצים! איך עושים את זה? איך עולים ליתרון? כלל ידוע: ככל שאתם מתאמנים יותר- התזונה יותר קריטית לשיפור ביצועים.

אסטרטגיית תזונה נכונה תשפר את היכולות על המגרש. התנהלות תזונתית נכונה, היא חלון ההזדמנויות שלכם לעלות ליתרון. הרבה יותר מעוד שעת אימון שתשקיע. כל השחקנים בטופ העולמי מקפידים מאוד על תזונת הספורט שלהם. זה לא במקרה.


 

3-5 דקות ביום, יש לך?

מרגיש שאתה הולך לאיבוד נוכח פיסות המידע ברשת? מרגיש שאתה צריך את הדמות המקצועית, שתנתב אותך בצורה הטובה ביותר כיצד להתנהל נכון? צריך את הדמות, שתיתן כלים להורים לעזור לך?.

אין אף איש/אשת מקצוע, שיהיו זמינים עבורכם 24/7, מה גם שמדובר בהוצאות כספיות נכבדות. פלטפורמת exeat , שפיתחה פיזיולוגית הספורט הבכירה, יפית גלילי, מאפשרת לכם גישה נוחה למשך שנה בכל רגע ביממה למידע חשוב ביותר להתפתחות שלכם – ובמחיר שווה לכל נפש.

פלטפורמת exeat – איך זה עובד?

פלטפורמת exeat – ערוץ סרטונים קצרים בתזונת ספורט לנוער, בשילוב טבלאות רלוונטיות לגילאים ומשקלים. התכנים מועברים ע”י יפית גלילי – פיזיולוגית ספורט בכירה ומנוסה.  ע”י צפיה של 3-5 דקות ביום בסרטון אחד הקשור לתזונה, תקבלו את הכלים להתנהלות נכונה ומדויקות. כולם מרוויחים מזה:

השחקן לומד  מה וכמה לאכול  בצורה נעימה וקלה להבנה, כיצד להתנהל בצורה נכונה וע”י תזונה נכונה למקסם יכולות וביצועים.

ההורים זוכים  במידע על  כמויות וסוגי אוכל נכונים לפי המשקל של השחקן  ושעות האימון שבועיות. המידע יעזור לכם להבין כיצד להתנהל נכון, הן בהכנת האוכל והן בהכוונת בנכם – וככה יכולים להיות שקטים, שבנם לא  יסבול מפגיעות ספורט ולא ייפגע בצמיחה לגובה.

ואם לא הבנתם משהו, אתם יכולים באופן חופשי לשלוח שאלות באמצעות כפתור הווטסאפ שבפלטפורמה, ולקבל מענה מצוות תזונאים מוסמך.

אין מתנה טובה יותר לעצמכם מאשר רכישת גישה לפלטפורמת exeat , כל זה במחיר של פחות מ-25 שקלים בלבד לחודש בעסקה שנתית (סה"כ 297 ש"ח).

מוזמנים להיכנס לאתר exeat, להתרשם ולרכוש את תוכנית ההעשרה, שתקפיץ אתכם לרמות הגבוהות ביותר. לכניסה, לחצו כאן